Bas-en-Jacq.reismee.nl

Zo mooi

Alweer 6 juli. Op dit moment zit ik te typen vanaf een waanzinnig mooie camping vlakbij San Sebastian misschien is de camping niet heel mooi maar de ligging is geweldig. Camping met hoogte verschil en dus terrassen. Wij hadden nog net een plaats op een terras met uitzicht op de Atlantische Oceaan met zijn super grillige kust. Een droompje dus. Gisterenavond naar deba geweest, lekker op terras gezeten en langs het strand gewandeld, daarna bij de camping op het terras bij de bar iets gegeten. Lekker goedkoop en een waanzinnig uitzicht.

Vandaag met de scooter naar een paar leuke dorpjes geweest. Hele leuke plaatsjes, kleine strandjjes, smalle straatjes, volop bloemen, lanen met bomen kortom genieten. In een grappige Spaans bar iets gegeten en zo komen we de dag wel door. Goed voor je Spaans want echt Engels spreken ze hier niet. Lekker bij de camper wat gegeten nog genietend van het uitzicht want morgen gaan we verder richting Madrid.

Het weer is heerlijk, niet te warm, lekker windje. Vanmorgen helemaal bewolkt toen we op stonden maar na een paar uur strakblauw.

Op naar Madrid.

PS Ben mijn bril vergeten dus misschien ziet de tekst er raar uit........................

Gr bas en Jacq

Reacties

Reacties

Marjan

Hoi,

Wat klinkt het allemaal aanlokkelijk.
Een bril kun je natuurlijk ook in Spanje bij een grote supermarkt kopen toch ?

Ik hoop nog op een foto van jullie samen op de scooter.

Groetjes

lida

ja, daar hoop ik ook op, foto op de scooter. Het klinkt allemaal jaloersmakend heerlijk. Ik zou wat geven voor die scooter nu ik al enige tijd in een bus logeer die zou moeten rijden van ede naar lunteren ipv de trein! Bas, je bent even weg en tis gelijk een zootje! Geniet ervan!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!