Bas-en-Jacq.reismee.nl

verslag vrij,zat en zondag

Hallo allemaal, of een paar,

Bedankt voor de reacties heel leuk.

Vrijdagochtend hebben we lekker ontbeten op de camping in Brugge en daarna zijn we richting Tours gegaan. Dit was bijna 600 km dus aardig stuk. Onze routeplanner 'miep'stuurde ons via de Versailles kant om Parijs of je daar blij moet zijn weten we nog steeds niet het was best ver en lang. Niet super druk trouwens. Nog een keer verkeerd gereden en dan zie je ineens in de verte de Eifeltoren opdoemen................. gelukkig is het goed gekomen, ha,ha. We hadden reservering gemaakt voor 2 nachten in Tours achteraf waren we al een keer op deze camping geweest. Was weer heel leuk. De hitte van de afgelopen dagen was er nog wel maar op vakantie lijkt dat altijd minder erg.Even lekker gezeten en toen op de scooter naar de Carfour, boodschappen ingeslagen en in de regen weer terug. Dat was heerlijk, geen harde regen maar je voelde de hitte weggaan. Bij de camper lekker stokbrood met allemaal lekkere dingen gegeten.

Volgende ochtend was het wat bewolkt maar heerlijk weer. Lekker ontbeten buiten voor de camper, allemaal heel vervelend. Na het ontbijt lekker douchen, lezen en toen op de scooter naar Tours. Lekker wat gehangen en gesjopt in Tours en daarna langs de Loire naar Amboise. Op de route in een paar kleine plaatsjes gestopt, heel schattig. In Amboise waren we al een keer geweest maar het was er weer leuk. Heerlijk op terras gezeten. Lekker wat gegeten buiten bij de camper en de route bekeken voor zondag.Weer inmiddels heerlijk, rond de 26 gr.

Zondagochtend rond 09.00 weg gereden richting Libourne naar onze volgende stop. Eerst een stukje de A10 genomen en toen de N10, was super leuk, leuke plaatsjes, onderweg gegeten en lekker relaxed rijden. Niet met de hele meute mee richting Bordeaux. Tja en nu zitten we op de camping op een schitterende plaats uitkijkend over de wijnvelden, een dal en in de verte een plaatsje met een schattig kerkje. Bij de camping is een zwembad(je) dus net lekker gezwommen en een leuk restaurantje daar gaan we dadelijk wat eten.

Morgen weer verder richting de Spaanse kust van het Baskenland.

Gr Bas en Jacq

lida

Heb meteen antwoord op mijn vraag of de nieuwe camping leuk is. Klinkt allemaal superrelaxed. Ik was ookblij met mijn tochtje over het wekeromse zand, maar dit is toch wel beter. Goeie reis morgen weer!