Bas-en-Jacq.reismee.nl

aftellen....

Zo en dan is het ineens woensdag en gaan we morgen dus op weg. Ik had me voorgenomen om nog veel meer verhalen op deze site te zetten maar helaas heb ik daar geen tijd voor gehad. Ik vind dit heel raar want je zou toch denken dat je daar best wat tijd voor zou moeten hebben maar nee dus.

Maar op de vakantie ga ik er trouw verhalen en fotoos opzetten.

We hebben een beetje de route in ons hoofd maar gaan wel zien hoe het gaat lopen. Ligt een beetje aan de drukte, aan de warmte enz... Dat is ook het heerlijke van een camper volgens de route moet je links maar je kan ook lekker rechts.

We hebben net alle spullen bij elkaar gezocht en wanneer we ernaar kijken vragen wij ons af of dit in de camper gaat passen... ha, ha. Maar goed we gaan morgen 'gezellig'samen de camper inpakken.

Onze eerste stop is Brugge, lekkere zak patat voor de camper, wijntje, biertje erbij wat moet je nog meer.

Jacq en Bas

Reacties

Reacties

Marjan

LEUK !

Jammer dat ik er maar een week van kan genieten.
Onze campings zijn nu helemaal OK
1 week in Bagnols (avignon en 2 weken vlakbij Vallon Pont d'Arc (Ardeche)

veel plezier

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!